Thursday, September 2, 2010

Refleksi Fasilitator

Saya berasa sangat seronok, teruja, dan gembira sepanjang mengendalikan program Kembara Inspirasi ini. Banyak pengalaman yang saya perolehi melalui program ini. Idea-idea baru juga saya perolehi melalui perbincangan bersama rakan-rakan fasi yang lain. Sebenarnya, fasi yang mengikuti program ini terdiri daripada pelajar UPSI yang berlainan jurusan antaranya matematik, fizik, sejarah, bahasa melayu, sains sukan, kaunseling, pendidikan islam dan ada juga pelajar Master. Fasi juga terdiri daripada pelbagai semester dan kebanyakannya berpengalaman dalam pelbagai jawatan antaranya Jawatankuasa Mahasiswa Kolej, Pengarah, Setiausaha, Bendahari, dan sebagainya dalam persatuan masing-masing. Jadi, gabungan idea untuk menggubal modul dan memilih aktiviti sangat hebat sehingga kami berjaya melaksanakan program ini. Komen daripada pelajar yang paling menyentuh hati saya adalah kebanyakannya sangat seronok dan gembira mengikuti program ini disamping mendapat ilmu. Kata-kata peserta yang tidak dapat dilupakan adalah "ini adalah program yang paling 'best' yang pernah saya ikuti".

No comments:

Post a Comment